4 tipy na internetové podnikání bez velkých investic

Trend online podnikání dorazil i do našich končin, a tak není divu, že jsme obklopeni mladými lidmi, kteří čím dál tím častěji podnikají z domova. Chcete se též zařadit mezi ty, kteří chtějí být pánem svého času? Kladete si otázku, co vám to přinese? Kromě peněz a zkušeností poznáte také svoji osobnost, jelikož podnikání z domova vyžaduje disciplínu, preciznost a skvělý time management.
 chlap bez peněz

·         Online coaching

 
Pokud máte znalosti a dovednosti, které můžete zužitkovat, proč nespojit příjemné s užitečným? Zkuste nabídnout své služby individuálního koučinku pomocí internetu. Umíte hrát na hudební nástroj nebo hovoříte plynně anglicky? Nabídněte Skype lekce! Veškerý čas máte ve svých rukou a vše si můžete korigovat dle vlastního uvážení.
 

·         Virtuální asistent

 
Tato volba je vhodná pro všechny, kteří mají zkušenosti s administrativními činnostmi nebo mohou nabídnout další zkušenosti z různých oborů (účetnictví, personalistika, návrh webu, technické odhady aj.). Důležitým předpokladem pro tuto práci je výborný time management! Nabízené služby rádi využijí zaneprázdnění manažeři, menší i větší firmy, pro které je tato varianta „pronájmu pracovníka“ finančně výhodná.
 

·         Etsy, E-bay, Amazon

 
            Patříte-li mezi kreativní nadšence, kteří rádi mění obyčejný kus dřeva v umělecké dílo a zdá se               
            vám český trh nudný, můžete zkusit prodávat své produkty na zahraničních online tržištích.
 logo obchodu ebay

·         Droppshipping

 
Ačkoliv je tento způsob prodeje v ČR stále málo známý, pokud si domluvíte spolupráci s kvalitním dodavatelem, může být právě tento způsob vhodný pro vaše podnikání. Nejenom, že odpadají starosti a investice skladových zásob, ale také vám to ušetří spoustu času. A na jakém principu vše funguje? Vytvoříte si funkční e-shop, na který umístíte zboží dodavatele, kterého jste si vybrali. Vaše objednávky pak směřují přímo k vašemu dodavateli, který zboží dopraví pod vašim jménem na adresu zákazníka.